σχόλιο ID-ont:  Η πολύ "εξυπνάδα" δεν θα βγει σε καλό. Χρήση αυτών των ποτηριών αποτελεί παράδειγμα εισβολής στην ιδιωτικότητα...

Ένα «έξυπνο» ποτήρι, με ενσωματωμένο μικροτσίπ που συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτή, οι οποίες προορίζονται για τις εταιρείες του χώρου των ποτών, ανέπτυξε η startup εταιρεία Glassify.

Ο χρήστης του «έξυπνου» ποτηριού πίνει από αυτό, και παράλληλα το μικροτσίπ που βρίσκεται στη βάση του συνδέεται με εφαρμοφή smartphone και στέλνει τα δεδομένα στις ενδιαφερόμενες εταιρείες, με τον καταναλωτή να κερδίζει προσφορές κ.α.

Όπως τονίζει ο Ομέρ Αγκίβ, διευθύνων σύμβουλος της Weissbeerger και μέλος του συμβουλίου της Glassify, «ο καταναλωτής παραγγέλνει την κανονική του μπύρα, απλά του έρχεται σε ένα έξυπνο ποτήρι, έχει ακόμα και το ίδιο σχήμα, αλλά μόλις το βάλει δίπλα στο smartphone του, λαμβάνει χώρα η μαγεία, επειδή αυτόματα εντοπίζεται το έξυπνο ποτήρι και μετά όλα τα δεδομένα μεταδίδονται στο cloud. Ξέρουμε ποιος είναι, ποια είναι η ηλικία του, ποιο είναι το όνομά του, αν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζει αυτή τη μάρκα, ποιο είναι το ιστορικό κατανάλωσής του, και μετά η εταιρεία μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί του σε πραγματικό χρόνο».

Σύμφωνα με τη Glassify, είναι δυνατή η παραγωγή ποτηριών υψηλής τεχνολογίας σχεδόν στην ίδια τιμή με τα κανονικά. Και αν οι πελάτες δέχονται να αποκαλύψουν την ηλικία, το φύλο και τις προτιμήσεις τους με αντάλλαγμα μία μπύρα κερασμένη, αυτό θα έδινε πολύ χρήσιμα δεδομένα στις εταιρείες.

«Σε αυτή την περίπτωση κερδίζουν όλοι. Ο καταναλωτής παίρνει το υλικό και τα promotions που τον ενδιαφέρουν, και την ίδια στιγμή η ζυθοποιΐα και το μπαρ μπορούν να “στοχεύσουν” πελάτες βάσει των προτιμήσεών τους, κάτι που τους προσελκύει ακόμα περισσότερο στο μπαρ» λέει ο Μπεν Μπάιρον, διευθύνων σύμβουλος της Glassift.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στα ποτήρια σε όλο τον κόσμο, φέρνοντας ένα μέλλον όπου τα «έξυπνα» αυτά ποτήρια θα είναι τόσο κοινά όσο σήμερα τα smartphones. Η πρώτη «φουρνιά» αναμένεται να βγει στις αγορές της βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top