σχόλιο ID-ont: ΜΟΝΟ σ'αυτούς; 

Οι χρήστες του Twitter διαμαρτύρονται για τη νέα πολιτική απορρήτου της πλατφόρμας και για τις νέες λειτουργίες που επιτρέπουν στο κοινωνικό μέσο να μοιράζεται προσωπικές πληροφορίες των χρηστών με τους διαφημιστές.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά, επιτρέπει στο Twitter να μεταβεί στην ενότητα "προφίλ και δραστηριότητα" των χρηστών για να αποσπάσει πληροφορίες για τα ενδιαφέροντά τους. Οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσαρμογή της προβολής των διαφημίσεων.

Ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων έχει επίσης επιλέξει να αρχίσει να παρακολουθεί τι εφαρμογές χρησιμοποιούν οι χρήστες παράλληλα με το Twitter στα τηλέφωνά τους, καθώς και ποιες ιστοσελίδες έχουν επισκεφτεί, μόνο όμως αν στις ιστοσελίδες περιέχεται κάποιο ενσωματωμένο tweet.

Εάν κάποιος χρήστης επισκεφτεί την ενότητα "Τα δεδομένα του Twitter σας" στις ρυθμίσεις, θα δει πόσοι διαφημιστές (συνεργάτες, όπως τους περιγράφει η πλατφόρμα) παρακολουθούν τα ενδιαφέροντα του χρήστη. Για λόγους διαφάνειας, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αποσταλεί στον χρήστη ένας κατάλογος αυτών των διαφημιζόμενων.

Το γεγονός ότι το Twitter ανάγκασε τους χρήστες σε όλες αυτές τις αλλαγές χωρίς φαινομενική άδεια, αποδεικνύει ότι η εταιρεία έχει ήδη μοιραστεί τις παραπάνω πληροφορίες με τους διαφημιστές, οι οποίοι θα συνεχίσουν να τις χρησιμοποιούν για στοχοθετημένες διαφημίσεις. Το Forbes ζήτησε από το Twitter διευκρινίσεις, αλλά δεν είχε λάβει απάντηση μέχρι στιγμής.

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί το Twitter κάνει αυτές τις αλλαγές: λόγω των δεινών οικονομικών αποτελεσμάτων. Τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε αυξημένες ζημιές από τα 167 εκατ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2016. Τα τελευταία 10 τρίμηνα ανακοινώνει συνεχώς ολοένα και πιο πτωτική πορεία. Η πιο στοχοθετημένη διαφήμιση θα μπορούσε να σημαίνει αύξηση των εσόδων. Και όπως σημείωσε σε μια ανάρτηση το κοινωνικό μέσο, οι αλλαγές έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την όλη εμπειρία του Twitter προσαρμοσμένη, έτσι ώστε οι χρήστες να βλέπουν κατευθείαν τα tweets που ενδέχεται να είναι πιο ενδιαφέροντα για τους ίδιους.

Αλλά αυτό δεν θα αρκέσει για να ηρεμήσει τους θυμωμένους χρήστες.

"1. Αυτό είναι ανατριχιαστικό.
2. Το twitter είναι μεθυσμένο.
Γυναικεία παπούτσια;!", γράφει ένας χρήστης.

Το Twitter έχει καταστήσει τουλάχιστον δυνατή την αλλαγή των ρυθμίσεων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να εξαιρεθούν. Αρκεί να μεταβεί κάποιος στην ενότητα "απόρρητο και ασφάλεια" στις ρυθμίσεις και έπειτα στην "Εξατομίκευση και δεδομένα" ώστε να την απενεργοποιήσει.

http://www.capital.gr/forbes/3212670/to-twitter-xerei-pou-pas-kai-ti-sou-aresei-kai-to-leei-stous-diafimistes


HOW TO OPT OUT OF TWITTER'S NEW PRIVACY SETTINGS
https://www.eff.org/deeplinks/2017/05/how-opt-out-twitters-new-privacy-settings

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top