σχόλιο ID-ont: Οι χειρότερες καταστάσεις μας πλασάρονται με τα καλύτερα ονόματα. Ακούς εκεί "κοινωνικά" δίκτυα! Κοινωνικές καταβόθρες και κοινωνικά σουρωτήρια των απόψεων και των πιστεύω των πολιτών έπρεπε να λέγονται!!!

Φανταστείτε επίσης τι θα γίνεται με αυτά που γράφουμε στα e-mails... Στην εποχή της "διαφάνειας", τίποτα δεν μένει κρυφό...

SECNEWS.gr: Σύμφωνα με το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ρεπορταζ του SecNews που θα προκαλέσει αίσθηση, την “κατασκοπεία” εντός των γνωστών κοινωνικών δικτύων έχουν εφαρμόσει  ισχυρές Ευρωπαικές χώρες (αλλά και οι Η.Π.Α.) στην προσπάθεια τους να ενημερωθούν, καταγράψουν και κατανοήσουν με ακρίβεια τις τάσεις των Ελλήνων ψηφοφόρων! Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες που φτάνουν στο SecNews απο μεγάλη ευρωπαική πρωτεύουσα, υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι και παράγοντες του δημόσιου βίου σε Ευρωπαικές χώρες (Γερμανία, Γαλλία) αλλά και σε μικρότερο βαθμό στις Η.Π.Α, διαθέτουν στα χέρια τους αναλυτικές μελέτες σχετικά με τις επικρατούσες τάσεις των Ελλήνων ψηφοφόρων όπως αυτές προσδιορίζονται μέσα από τα social networks!

Πως κατασκοπεύουν τους Έλληνες χρήστες εν αγνοία τους
Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι εξειδικευμένες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας με δυνατότητα ελέγχου και καταγραφής των τάσεων και ενεργειών στα Social networks χρησιμοποιήθηκαν το επίμαχο διάστημα απο τις εκλογές της 6ής Μαίου 2012 έως και σήμερα. Οι εν λόγω εταιρείες που μισθώθηκαν έναντι υπέρογκων αμοιβών από Ευρωπαικές κυβερνήσεις διαθέτουν εξειδικευμένους μηχανισμούς καταγραφής, αλίευσης δεδομένων και τάσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Για την παροχή των υπηρεσιών τους οι εταιρείες αυτές χρησιμοποιούν πλήθος ειδικών εργαλείων (on-line και off-line) αναζήτησης ειδικού βάρους λέξεων κλειδιών, ανάλυση γνώμης χρηστών, Δημογραφικά στοιχεία, συγκρίσεις με δεδομένα ανοιχτών πηγών, πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα κ.α.

social media marketing [ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ] Ευρωπαικές χώρες κατασκοπεύουν εν αγνοία τους Έλληνες χρηστες για να προσδιορίσουν τον νικητή των Εκλογών!!!Η μεθοδολογία που ακολουθούν οι εξειδικευμένες αυτές εταιρείες τους επιτρέπει να προσδιορίζουν παρεμφερή δεδομένα με αυτά των Exit-polls ή των δημοσκοπήσεων με τρόπους πιο “hi-tech”. Το σημαντικό στις μεθόδους που ακολουθούν είναι οτι αποτελούν συνδυαστικές μεθόδους ενώ υπερτερούν σε σύγκριση με τις παραδοσιακές δημοσκοπήσεις ή τα exit-polls, προσφέροντας πιο ακριβή πληροφόρηση διότι το δείγμα είναι πιο αντιπροσωπευτικό και  δεν γνωρίζει οτι συμμετέχει σε κάποια δημοσκόπηση. Επιπλέον τα αποτελέσματα των μεθόδων τους δεν εμφανίζονται αμέσως μετά την λήξη της ψηφοφορίας αλλά μπορούν να είναι διαθέσιμα ανα πάσα στιγμή ανάλογα με τις τάσεις που εμφανίζονται στα κοινωνικά δίκτυα. Τα αποτελέσματά τους πηγάζουν από τα comments που κάνουν χρήστες στο Facebook, από δηλώσεις στο Twitter ή από την αντίδραση χρηστών σε κάποια περιστατικά της προεκλογικής περιόδου. Φανταστείτε σαν να πραγματοποιεί μια παραδοσιακή εταιρεία, δημοσκόπηση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δείγμα που δεν γνωρίζει οτι συμμετέχει σε κάποια δημοσκόπηση!

Πιθανολογούμε οτι οι Ελληνικές εταιρείες δημοσκοπήσεων δεν έχουν φτάσει ακόμα σε τέτοια επίπεδα ώστε να συμπεριλάβουν στους δημοσκοπικούς μηχανισμούς τους τα Social Networks. Φαίνετε όμως οτι ξένες χώρες (για λόγους που κάθε άλλο παρά αθώοι μπορεί να είναι) μισθώνουν εξειδικευμένες εταιρείες για τέτοιους σκοπούς.

Οι εταιρείες αυτές μάλιστα ισχυρίζονται οτι με μεγάλη ακρίβεια έχουν προσδιορίσει τον νικητή της αυριανής Ελληνικες εκλογικής μάχης. Yπό αυτό το πρίσμα η επίθεση Ευρωπαικών μέσων ενημέρωσης με υποτιμητικά σχόλια και υποδείξεις τις τελευταίες ημέρες στους Έλληνες ψηφοφόρους ίσως αποκτά άλλη διάσταση μετά την αποκάλυψη του SecNews!

Ειδικοί που μίλησαν στο SecNews, χωρίς να επιθυμούν να αποκαλύψουν περισσότερα, μας ενημέρωσαν με ακρίβεια οτι οι αναφορές προς υψηλόβαθμα στελέχη Ευρωπαικών κυβερνήσεων ήταν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝEΣ μιας και στόχος ήταν να προσδιορισθεί με ακρίβεια ο παλμός των πολιτών αλλά και των εμπλεκόμενων πολιτικών στην εκλογική διαδικασία  μέσω των δηλώσεων τους (πχ στο Twitter). Εξειδικευμένα στελέχη ανάλυσης πληροφοριών σε συνεργασία με κυβερνητικούς αξιωματούχους   χρησιμοποιήθηκαν για την ομαδοποίηση και την ανάλυση δεδομένων που αντλήθηκαν ενω οι αναφορές τους όπως μαθαίνουμε έφτασαν ως τα υψηλότερα κυβερνητικά κλιμάκια!

Τι λένε οι σχετικές αναφορές που προέκυψαν από την “κατασκοπεία” των Ελλήνων χρηστών:

“Πλέον τούτων κατά το αυτό άρθρο 49 παρ. 1 στοιχ. β του Π.Δ. 26/2012 απαγορεύεται εντός του αυτού δεκαπενθημέρου, η καθ΄ οιοδήποτε τρόπο δημοσιοποίηση, μετάδοση ή αναμετάδοση οιασδήποτε έρευνας γνώμης με οποιοδήποτε τρόπο και αν διενεργείται, σχετικά με τις πολιτικές τάσεις, απόψεις και προτιμήσεις της κοινής γνώμης για πολιτικά κόμματα»”. Σύμφωνα με το παραπάνω Π.Δ. δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε τα στοιχεία που προέκυψαν από τις εξειδικευμένες εταιρείες του εξωτερικού.

Από την πλευρά μας οφείλουμε να τηρήσουμε επακριβώς το γράμμα του νόμου. Το παράδοξο είναι οτι ενώ στην Ελλάδα απαγορεύεται η δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων, στο εξωτερικό τα εν λόγω δεδομένα αποστέλονται σε καθημερινή βάση από τις συμβεβλημένες εταιρείες σε πραγματικό χρόνο σε κυβερνητικούς αξιωματούχους ξένων χωρών.

Το SecNews σεβόμενο το ανωτέρω Π.Δ. δεν θα προχωρήσει σε δημοσίευση των αποτελεσμάτων των συγκεκριμένων ερευνών. Θα αναφέρουμε μόνο κάποια ποσοτικά χαρακτηριστικά που έλαβαν οι εν λόγω εταιρείες υπόψην τους κατα την σύνταξη των μελετών τους.

Συγκεκριμένα το ποσοστό των Ελλήνων που θεωρούν οτι έλαβε μέρος (εν αγνοία τους όπως αναφέραμε παραπάνω) είναι περίπου 35% του ενεργού πληθυσμού,ενώ αναλύθηκαν πάνω απο 40.000 γνώμες σε Facebook, Twitter και άλλα λιγότερα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι τάσεις και οι απόψεις που αναλύθηκαν αφορούσαν α) την παραμονή ή οχι της χώρας στο ευρώ β) την υποστήριξη χρηστών σε μνημονιακά και αντιμνημονιακά κόμματα γ) την παραμονή ή οχι της χώρας στην Ευρωζώνη. Επιπροσθέτως αναλύθηκαν οι απόψεις Ελλήνων σχετικά με την οικονομία αλλά και τις αντιδράσεις τους κατα την διάρκεια περιστατικών που συνέβησαν στη προεκλογική περίοδο. Οι (εν αγνοία) τους δημοσκοπούμενοι χρήστες κατηγοριοποιήθηκαν σε ουδέτερους, μνημονιακούς,αντιμνημονιακούς  συνδυαζόμενα με τους συσχετισμούς δυνάμεων των αντίστοιχων κομματικών συνδυασμών.

Δείτε ενα σχετικό Screenshot αναφορικά με τον τρόπο που αναλύουν τις τάσεις των Ελλήνων εν αγνοία τους  (σ.σ έχουν αποκρυφτεί τα σχετικά ποσοστά):


Φυσικά δεν σημαίνει ότι όλοι οι Έλληνες ψηφοφόροι διαθέτουν λογαριασμούς εντός των κοινωνικών δικτύων ή οτι μόνο εντός των κοινωνικών δικτύων πραγματοποιούνται πολιτικές συζητήσεις. Υπάρχουν ερωτηματικά για το αν και κατα πόσο μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη μια αναφορά που βασίζεται αποκλειστικά στα social networks, λαμβανομένου υπόψη του περιορισμένου δείγματος αλλά και του ηλικιακού προφίλ που χρησιμοποιούν το Internet και τις εν λόγω ιστοσελίδες.

Το σημαντικό είναι όμως οτι αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση κάποιων οτι μέσω των κοινωνικών δικτύων μπορεί να ελεγχθεί και προβλεφθεί η συμπεριφορά ψηφοφόρων με υψηλή ακρίβεια.

Το SecNews προτείνει: Προσοχή στους σχολιασμούς σας εντός των κοινωνικών δικτύων, ειδικά σε προεκλογική περίοδο. Ίσως τελικά ένα αθώο σχόλιό σας να προσμετράτε σε δημοσκοπικές μετρήσεις.Δεν πρέπει να κάνουμε την χάρη σε κανέναν να αποκαλύπτουμε την πρόθεση ψήφου μας πόσο μάλλον όταν αυτό πραγματοποιείτε πλήρως εν αγνοία μας και παρά την θέλησή μας για λογαριασμό τρίτων χωρών!

Το SecNews ευχαριστεί  τους Δ.Κ και D.R για την έγκυρη και αναλύτική ενημέρωση.

http://www.secnews.gr/archives/47869

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top