Στόχος είναι η δημιουργία μιας διαλειτουργικής υπηρεσίας ψηφιακής ταυτότητας.

Την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας για την βελτίωση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν και διαχειρίζονται την ψηφιακή τους ταυτότητα εγκαινιάζουν Mastercard και η Microsoft.

Σήμερα, η επαλήθευση της ταυτότητάς του ατόμου στο διαδίκτυο εξαρτάται από τη φυσική ή τη ψηφιακή απόδειξη που παρέχεται από έναν κεντρικό φορέα, είτε πρόκειται για τον αριθμό διαβατηρίου, τη διεύθυνση κατοικίας, το δίπλωμα οδήγησης, τα διαπιστευτήρια του χρήστη ή άλλα μέσα. Αυτή η εξάρτηση προκαλεί μεγάλη δυσκολία καθώς οι άνθρωποι καλούνται να θυμούνται πληθώρα κωδικών και υποβάλλονται καθημερινά σε πολύπλοκους τρόπους επαλήθευσης των στοιχείων τους και διαχείρισης των δεδομένων τους. Μέσω της συνεργασίας τους, η Mastercard και η Microsoft στοχεύουν να δώσουν στους ανθρώπους έναν ασφαλή, άμεσο τρόπο για να επαληθεύουν την ψηφιακή τους ταυτότητα ανά πάσα στιγμή.

Στόχος είναι η δημιουργία μιας υπηρεσίας που θα επιτρέπει στα άτομα την πρόσβαση και τον έλεγχο των δεδομένων της ταυτότητάς τους μέσω συσκευών που χρησιμοποιούν καθημερινά, όπως για παράδειγμα το έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο, δηλαδή η δημιουργία μιας διαλειτουργικής υπηρεσίας ψηφιακής ταυτότητας. Για το λόγο αυτό η Mastercard συνεργάζεται στενά με εταιρίες όπως η Microsoft.

Η πρωτοβουλία αυτή θα χρησιμεύσει ως βάση για νέες υπηρεσίες Mastercard που υποστηρίζονται από τo Microsoft Azure και θα κατασκευαστούν σε συνεργασία με ηγέτιδες δυνάμεις του τραπεζικού τομέα, ένα φορέα κινητής τηλεφωνίας και κυβερνητικούς φορείς. Η Microsoft και η Mastercard ενώνουν τα αντίστοιχα δυνατά τους σημεία - την τεχνογνωσία της Microsoft στον τομέα της τεχνολογίας ταυτοτήτων και την εξειδίκευση της Mastercard στην οργάνωση ασφαλών ψηφιακών αλληλεπιδράσεων σε ένα πολύπλοκο οικοσύστημα με πολλά ενδιαφερόμενα μέρη.
Η πρόσβαση σε μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να ξεκλειδώσει νέες, βελτιωμένες εμπειρίες για τους χρήστες κατά την αλληλεπίδρασή τους με επιχειρήσεις, παρόχους υπηρεσιών και την online κοινότητα χρηστών όπως:
  • Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: Βελτίωση και επιτάχυνση της διαδικασίας ταυτοποίησης του αιτούντος για το άνοιγμα ενός τραπεζικού λογαριασμού, για τη χορήγηση ενός δανείου ή για τη δημιουργία ενός νέου λογαριασμού σε υπηρεσίες πληρωμών.
  • Εμπόριο: Δημιουργία μιας πιο εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εμπειρίας αγορών online και σε φυσικά καταστήματα, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής, τη συσκευή ή τον πάροχο υπηρεσιών
  • Κυβερνητικές υπηρεσίες: Απλοποίηση των συναλλαγών με κυβερνητικές υπηρεσίες και φορείς - όπως η υποβολή φορολογικών δηλώσεων, η υποβολή αιτήσεων για την έκδοση διαβατηρίων ή η διασφάλιση των πληρωμών (π.χ. Κοινωνική Ασφάλιση)
  • Ψηφιακές υπηρεσίες: Απλοποίηση και μεγαλύτερη διευκόλυνση κατά τη χρήση email, social media, υπηρεσιών streaming για ταινίες / μουσική και εφαρμογών για μετακινήσεις.
Παράλληλα, αυτή η πρωτοβουλία για την ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην επίλυση κοινών προκλήσεων:
  • Απόκτηση ψηφιακής ταυτότητας: Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι γυναίκες, παιδιά και πρόσφυγες, δεν αναγνωρίζονται επισήμως. Η ψηφιακή ταυτότητα μπορεί να βελτιώσει την πρόσβασή τους σε υπηρεσίες υγείας, καθώς επίσης σε οικονομικές και κοινωνικές υπηρεσίες.
  • Επαλήθευση ταυτότητας: Μια ενιαία, με δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης, ψηφιακή ταυτότητα βοηθάει την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με έναν έμπορο, μια τράπεζα, μια κυβερνητική υπηρεσία και αμέτρητους παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών με μεγαλύτερη ακεραιότητα, χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ευελιξία.
  • Πρόληψη απάτης: Μια ενιαία ψηφιακή ταυτότητα μπορεί να συμβάλει στη μείωση της απάτης στις πληρωμές αλλά και στις διάφορες μορφές υποκλοπής ταυτότητας.
«Το σημερινό τοπίο στον κόσμο της ψηφιακής ταυτότητας είναι ανομοιογενές, γεμάτο ελλείψεις και αυτό που εφαρμόζεται σε μια χώρα συχνά δεν λειτουργεί σε μία άλλη. Έχουμε την ευκαιρία να εγκαταστήσουμε ένα σύστημα που δίνει προτεραιότητα στους ανθρώπους, δίνοντάς τους τον έλεγχο των στοιχείων της ταυτότητάς τους και ενημερώνοντάς τους για το πού χρησιμοποιούνται» τονίζει ο Ajay Bhalla, πρόεδρος του τμήματος Cyber and Intelligence Solutions της Mastercard. «Η δημιουργία μιας διαλειτουργικής υπηρεσίας ψηφιακής ταυτότητας μας βοηθά να βελτιώσουμε την εμπειρία προσφέρουμε ευελιξία και εξυπηρέτηση του καταναλωτή σε πολλές διαφορετικές στιγμές της καθημερινότητάς του» δήλωσε η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

«Η ψηφιακή ταυτότητα αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και παίζουν καθημερινά» δήλωσε από πλευράς της η Joy Chik, αντιπρόεδρος της Identity, Microsoft. «Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να ελέγχουν τα δεδομένα και την ψηφιακή τους ταυτότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε πρώτοι με τη Mastercard στο να φέρουμε στη ζωή εξατομικευμένες καινοτομίες γύρω από τη ψηφιακή ταυτότητα».
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top