Ο μεγά ... ο μεγάλος αδελφός




Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ Μουσική, Στίχοι & Σκηνοθεσία ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ. 

Ερμηνεία ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ & ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ παραγωγή ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΟ.

Ο Μεγάλος Αδελφός

Στο καινούργιο μου το λάπτοπ
καμερούλα τόση δα, VGA
με κοιτάζει δεν κοιτά
μυστικά να μου κρατά
Ποιος να ξέρει;
Ο Μεγά- ο Μεγάλος Αδελφός


Στο καινούργιο μου το iPhone
Google Earth και GPS
με προσέχουν μην χαθώ
είμαι εδώ είμαι εκεί
το κρυφτούλι δεν αρκεί
Πρέπει να ξέρει
Ο Μεγά- ο Μεγάλος Αδελφός

Στη Νέα Τάξη
Όλα είναι εντάξει
Αγγελική φοράει μάσκα
απ' τη Δεκέλεια ως την Αλάσκα
με την ΑΑΡΠΑ μου κρατάει το ρυθμό
Μη ξεστρατίσω και τρομοκρατηθώ

Στην Νέα Τάξη
Όλα είναι εντάξει
με αεροπλάνα ζωγραφίζει
και το μέλλον μας ορίζει
με την ΑΑΡΠΑ μας κρατάει το ρυθμό
Ο Μεγά- ο Μεγάλος Αδελφός

Και η τσίχλα μου με μέντα
Πρέπει πάντα να ναι dental
Σιλουέτες στις ρεκλάμες
Σορβιτόλες, ασπαρτάμες
Με προσέχουν μην παχύνω και να μην θυμηθώ
Το Μέγα- το Μεγάλο Αδελφό

Οι ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ είναι μια παιδική χορωδία από παιδιά που φοιτούν στη Σχολή Μιτσή στο χωριό Λεμύθου της Κύπρου που βρίσκεται στα βουνά του Τροόδους σε υψόμετρο 1200μ.


ΠΗΓΗ, το είδαμε ΕΔΩ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top