Η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή ανταγωνισμού διεξάγει εύρενα για το κατά πόσο οι κατασκευαστές έξυπνων τηλεοράσεων παραβιάζουν τους νόμους περί προστασίας των καταναλωτών στην διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. 

Στο πλαίσιο της λεγόμενης τομεακής έρευνας που ξεκινήσε τώρα, η αρχή ανταγωνισμού προτίθεται να εξετάσει ιδιαίτερα τους συμβατικούς όρους που εφαρμόζουν οι κατασκευαστές. 

"Οι έξυπνες τηλεοράσεις είναι απλώς ένα παράδειγμα της συνεχώς αυξανόμενης συνάφειας των πραγμάτων στην ιδιωτική ζωή και του θέματος της εκούσιας ή ακούσιας κοινοποίησης προσωπικών δεδομένων. Για τους σκοπούς της έρευνας μας, έχουμε συλλέξει σκόπιμα ένα καθημερινό αντικείμενο το οποίο χρησιμοποιείται επίσης από άτομα που δεν είναι ιδιαίτεροι γνώστες της τεχνολογίας. Η τύχη των δεδομένων των καταναλωτών, και η εμπορική τους χρήση θα μας απασχολούν σίγουρα πέρα ​​από την τρέχουσα τομεακή έρευνα", δήλωσε ο Andreas Mundt, Πρόεδρος του Γραφείου των Ομοσπονδιακών Καρτέλ.

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές τηλεοράσεις, οι έξυπνες τηλεοράσεις διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω της οποίας οι θεατές όχι μόνο λαμβάνουν δεδομένα και κανάλια, αλλά και μεταδίδουν τα δεδομένα των χρηστών τους. Υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι οι έξυπνες τηλεοράσεις διαβιβάζουν τέτοια προσωπικά δεδομένα, χωρίς ο χρήστης να είναι κατάλληλα ενημερωμένος ή να μπορεί να αντιταχθεί σε αυτή τη μεταφορά, σύμφωνα με την αρχή ανταγωνισμού. Ο πρωταρχικός στόχος της τομεακής έρευνας είναι τώρα να διευκρινιστεί εάν και σε ποιο βαθμό οι κατασκευαστές έξυπνων τηλεοράσεων συλλέγουν, μεταβιβάζουν και χρησιμοποιούν εμπορικά τα προσωπικά δεδομένα και κατά πόσον οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται κατάλληλα για την πρακτική αυτή.

Ως πρώτο βήμα, θα αποσταλούν ερωτηματολόγια σε όλους τους μεγάλους κατασκευαστές τηλεοράσεων στις αρχές του 2018. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στο να αποκαλύψει πιθανές αδυναμίες στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις, την προστασία των δεδομένων και την ασφάλεια των δεδομένων. Οι γνώσεις που συγκεντρώθηκαν από αυτή την έρευνα του τομέα πρέπει επίσης να βοηθήσουν την αρχή να εντοπίσει περαιτέρω θέματα προστασίας των καταναλωτών σχετικά με το διαδίκτυο των πραγμάτων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

top